Страници

вторник, 10 юли 2012 г.

And The Winner is...

 Здравейте, момичета  :)
Дойде дългоочаквания момент ...  
Благадаря ви, че се присъединихте към моето празненство по повад първата ми блог годинка, и се надявам и вие да сте се забавлямали !
Искренно ме зарадвахте и изпълнихте с красотата на проектите си изминалите седмици, за това и изборът ми не беше никак лек, да не кажа доста труден ! 
Но трябва да  довърша нещата да  край, така че е време да спра да ви държа в напрежение и да обява победителя ...

И победителят ... е разкошната картичка на KalySto, която ме остави без дъх !
Кали, Честито ще чакам да ми изпратиш адрес, за да мога да ти пратя подаръчето :)


Искаше ми се да има и още, и още награди... и така имам и по една скромна изненада за две от вас -  Deni и Ellie -това сте вие ! Ще чакам и вашите адреси, момичета :)


Усмихната седмица от мен !

5 коментара:

  1. За мен беше удоволствие да се включа в празненството! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мила Мила, много благодаря за страхиюотната сутрешна изненада!Когато започвах картичката единствената мисъл в главата ми беше "За Мила -трябва да е нещо разкошно!" Радвам се,че я хареса и с удоволствие ще ти я пратя,защото си е за теб! Поздрави и усмивки :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Честито и от мен на победителката.Картичката и е великолепна :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито, момичета! Картичката на Кали е заслужен победител :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Мила, благодаря много за изненадата днес!Честито на Кали, картичката и е наистина невероятна!

    ОтговорИзтриване