Страници

събота, 30 юни 2012 г.

Златната ябълка / The Golden Apple

Без тримата братя ...
И като съм го подкарала на  ябълкова  вълна, да ви покажа и една друга, идеята за  която "зря" две -три седмици  ; ) ...



Та това чудо, ако не сте го разконспирилали, е "мултифинкционална ябълка" - 3 в 1 ;) несисерче за шивашки принадлежности / конци, мулине и т.н./, игленик и местенце за съхранение на игли /аз май определено имам нужда от него, щото и този вечер успях да изгубя една :(/
Любимото ми е листенцето на ципа :)
Като цяло доста зор видях с това чудо кажи-речи цял ден ми отне, тъй като се наложи да си направя кройката сама.




16 коментара:

  1. иееее, Мила, страхотен е!!! Супер ефектен и оригинален!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Уникално несесерче, а не мога да си представя каква занимавка е направата му! Поздравления, отново си се справила безупречно :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна ябълкова серия!!! И двете са много добре узрели! Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Много, ама много оригинална идея! Страхотно се е получило!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна идея и както винаги перфектно изпълнение!Поредното доказателство, че ябълките са полезни плодове :)

    ОтговорИзтриване
  6. Харесва ми, че е толкова мултифункционална, а не просто играчка :-)

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна идея и отлична реализация!

    ОтговорИзтриване
  8. Хитро! :) Страхотна ябълка!

    ОтговорИзтриване
  9. Жестока е ! Чудесно си го измислила!

    ОтговорИзтриване
  10. Уникална е!Онемях!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  11. Наистина е уникална...
    Страхотна ябълкова серия си измайсторила, а тази е наистина много идейна и мултифункционална..Мисля,че всяка дама, която се занимава с шев, трябва да притежава подобен несесер :)

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотна е! Прииска ми се и аз да си имам такава! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. Ябълката е наистина страхотна! Много красива, интересна и майсторски изработена!

    ОтговорИзтриване
  14. Мила от кога не съм идвала тук да се порадвам на труда ти?:-)И докато прелиствам прекрасните картички видях тази невероятна и многофункционална ябълка и аз понеже имам нескрити пристрастия към този плод, не можах да скрия възхищението си!Браво!

    ОтговорИзтриване
  15. Страхотна е! Много е идейна и практична и весела и сладка .... забравих запетайките но това е от възхищение ;)

    ОтговорИзтриване